sobota, 7 stycznia 2017

Pożeracz mojego czasu.

Hej
Sama jestem w szoku, że tak mnie ciągnie do pisania tutaj. Nigdy jeszcze nie miałam takiego popędu, żeby pisać tu tak często.
Każdy z Was ma jakąś pasję, na którą przeznacza każdą sekundę swojego życia, każdy zarobiony grosz. Jednych fascynuje muzyka, drugich moda, a trzecich podróże. Mój czas jest pożerany przez kartkę, ołówek, kredki, etc.
Od małego dziecięcia fascynowałam się faktem istnienia różnych rzeczy, bardzo ciągnęło mnie do pędzli (remonty w naszym domu zawsze były ciekawe), godzinami mogłam przypatrywać się najmniejszym szczegółom na każdej otaczającej mnie rzeczy. Jak byłam mała robiłam bardzo dużo zdjęć, co z resztą zostało do teraz. Lubiłam rysować, ale początkowo - jak każdy dzieciak - zostawiałam po sobie masę sprzątania i pobazgrane kartki. Z czasem zamieniło się to w pasję i aktualnie jestem w stanie przeznaczyć nawet kilkanaście godzin dziennie na rysunek/malunek. Nie tworzę czegoś wybitnego, daleko mi do poziomu wielkich artystów, ale tworzę dla siebie i dobrze mi z tym.
W 2016 (jeszcze trochę będę nawiązywać do zeszłego roku) spróbowałam wielu nowych technik, kupiłam pierwsze markery na bazie alkoholu, które pozwoliły mi na osiągnięcie jeszcze lepszych efektów. Spróbowałam malowania kawą, ale nic z tego nie wyszło [jak nalewałam wodę do szklanki, ona eksplodowała (nie mam pojęcia jakim cudem, fizyko, ogarnij tyłek) i ostatecznie się zniechęciłam]. Kupiłam pierwszy w życiu blok do akwareli i wzięłam się za naukę malowania nimi. Powiększyłam też swoją kolekcję kredek. Pobawiłam się w dotwork (sztuka, która polega na cieniowaniu i zapełnianiu obszaru pracy kropeczkami). Wzięłam udział w wyzwaniu Inktober. Udało mi się wygrać kilka konkursów plastycznych, z czego jestem bardzo zadowolona.
Mam nadzieję, że 2017 przyniesie równie dużo sukcesów, a teraz zostawiam Was z małym zestawieniem prac z ubiegłego roku, która podoba Wam się najbardziej?


A co jest Waszą pasją, czemu oddajecie się najbardziej?
Do następnego, Natalia

33 komentarze:

  1. Zazdroszczę takiej pasji :) Ja to do rysowania ani kredkowania nie mam ani weny ani talentu , ale Twoje rysunki są na prawdę piękne , pozdrawiam i życzę wiele sukcesów :)
    Zapraszam również do siebie - http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myśle, że każdy artysta zaczynał od tworzenia dla siebie, więc wszystko przed Tobą :3 Ja sama rysuję mega dużo ze względu na uczenie się w szkole najpierw o profilu architektonicznym a później projektowania ubioru :) polecam promarkery, dla mnie nie zastąpione ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje prace są magiczne! Napisałaś, że design bloga wykonałaś sama, jestem pod wrażeniem - wszystko jest idealnie dopracowane. Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam! Przepiękne prace :D Sam dużo rysuję bo sprawia mi to przyjemność, ale moje rysunki są na nieco niższym poziomie haha :D
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje prace są piękne, zawsze ubolewam, że nie mam takiego talentu plastycznego. Najbardziej podoba mi sie ta sowa oraz róża...

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne rysunki <3. Ja też rysuję, ale moje prace są jeszcze początkujące. :) Pozdrawiam.
    http://katherine-xx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega mi się podobają Twoje prace! Najbardziej 2 i 4 w pierwszym rzędzie. <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna pasja :) Twoje prace są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szok kochana, szok! mam talent!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne są te rysunki! Chciałabym mieć taki talent :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny Blog *.*
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33


    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW! Super talent, sama niedawno się jeszcze bawiłam w odkrywanie nowych technik i ogólnie w rysunek. Lecz z czasem stwierdziłam, że to nie jest to do czego mnie ciągnie, zaczęło wręcz mnie to nudzić. Moją pasją jest fotografia o czym jest oczywiście też mój blog :) Rozwijaj się dalej kochana!
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    wobiektywachklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam się na tym za bardzo,bo jestem plastycznym beztalenciem,ale naprawdę ładne są te Twoje prace. Warto inwestować w taki talent i się rozwijać. Poza tym realizacja pasji to najlepszy sposób na szczęście! Bo co innego da tyle radości co robienie czegoś,co uwielbiamy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Malowanie kawą? Taką rozpuszczoną czy jak? Szkoda, że nic z tego nie wyszło. Masz wspaniały talent! Ja tez lubię czasami coś namalować ale w porównaniu do Ciebie to ja jestem beztalenciem :D Życzę Ci aby ten rok był jeszcze lepszy od poprzedniego :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie niesamowite prace, masz talent :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pięne rysuki i extra nagłówek!!! bardzo mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Ślicznie rysujesz ❤ Zapraszamy do mnie na dopiero początkującego bloga ;*
    zwykle-kreski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne rysunki *.* Masz talent :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny blog ! będę częściej zaglądać
    zapraszam http://qusiablog.blogspot.com/
    Instagram https://www.instagram.com/werciaa055/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dotwork jest fantastyczny, ale ja mam do niego za mało cierpliwości. Pięknie rysujesz, rozwijaj swoją pasję. Zawsze nie mogę się napatrzeć na Twoje prace. Coś pięknego! <3

    Dziękuję za komentarz i zapraszam częściej!
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne masz te rysunki! Spełniaj się w tym :)
    Może wspólna obserwacja? http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja kocham rysować, wyrażać swoją duszę, przelewać magię i mnóstwo pomysłów tlących się w głowie na papier-płótno.
    Jeśli chcesz wpadaj do mej krainy: https://emi-chan-magicworld.blogspot.com/
    XOXOXOXOXOXO
    Emi Chan

    OdpowiedzUsuń
  23. I also have an inclination to art. Congrats on winning some competitions. I am now following you via GFC by the way, hope you could follow me back too! Thank you.

    fashion-sage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Moją pasją jest oczywiście blogowanie :)
    Buziaki kochana!

    Zapraszam także do mnie :)

    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Amazing post

    Your blog was shared on my blog The Blogs List and your link has been linked to My Blog List (MBL - top right).

    Link to this share: http://blogsshowcase.blogspot.com/2017/03/by-hellokity-cool.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Moją pasją są podróże. Uwielbiam poznawać nowe miejsca, rzeczy, ludzi oraz oczywiście pisać bloga. Przepiękny blog, super styl. Obserwuję. Zapraszam do mnie zawsze się odwdzięczam. Pozdrawiam, Ola
    http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. jakie cudowne prace, masz ogromny talent ;) ja w sumie nie mam jednej pasji ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne prace, moją pasją natomiast jest pole dance i moda. :)
    http://blackbalba.blogspot.com/ zapraszam również do siebie i obserwowania, ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjne rysunki, moją pasją jest blogowanie :)
    http://mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń